Mètodes per aprendre anglès

Mètodes per aprendre anglès

Com ja sabreu, per poder aprendre un idioma de la millor manera, s’han de donar una sèrie de condicions per tal que els coneixements puguin ser absorbits degudament.
Si vau llegir l’article de la setmana passada, ja sabreu que a nivell general, l’anglès una llengua que costa molt d’aprendre per als espanyols, a causa d’una sèrie de factors que afecten negativament en aquest aprenentatge… Vàrem descobrir que un dels fets que fa que l’anglès sigui difícil de pronunciar per un espanyol és principalment la diferència de sons entre una llengua i una altra: el castellà es basa en 5 sons, mentre que l’anglès en té més de 12.
En el blog d’aquesta setmana us donarem les solucions a totes les problemàtiques que van aparèixer en l’article anterior, per tal que pugueu començar amb les lliçons de llengua sense cap inconvenient i sabent exactament on heu de fer especial esforç per a optimitzar l’aprenentatge.
De totes maneres, existeixen molts altres factors que poden fer que aquesta situació canviï positivament, Per això, aquí us llencem les idees per a solucionar les dificultats d’aprendre un idioma:


Una de les principals solucions que s’ofereixen per tal de fer front a aquests desavantatges és la d’assistir a classes de reforç d’anglès a l’acadèmia Eligrup, de manera que podràs aprendre tota la base d’un llenguatge, fent incís en aquells aspectes que són més importants per a poder entendre i tenir una conversa amb persones de l’estranger, pel que serà un factor clau si el que vols és acabar parlant o entenent fluidament un idioma.
A més, a Eligrup les classes no et seran difícils de seguir, ja que utilitzem mètodes d’aprenentatge dinàmics i pràctics que faran que emmagatzemis la informació més còmoda i ràpidament. Així doncs, serà més divertit començar amb els formats més teòrics.

Un altre punt a tenir en compte és el de veure la televisió en anglès; això és molt important si volem parlar fluidament la llengua, i volem entendre les diferents variants i accents que pugui tenir la mateixa, segons la zona geogràfica en la qual es parla. Com ja sabreu, l’anglès es pot parlar de moltes maneres… Oi que no sona igual el castellà que parlen a Extremadura, amb el que es parla a Catalunya? Doncs succeeix el mateix amb els diferents accents de l’anglès: no entendrem de la mateixa manera una persona si parla en britànic o si parla en americà.
Quan mirem la televisió en versió original aconseguim acostumar la oïda a les diferents entonacions i accents dels actors, de manera que serà més fàcil en un futur aprendre a entendre’ls.


D’altra banda, és molt important que tu aprenguis un bon nivell d’anglès per tal que puguis parlar als teus fills, cosins, nebots en aquest idioma, de manera que tu tindràs l’oportunitat de practicar amb més freqüència la llengua, i els teus fills podran créixer aprenent l’anglès, que això els facilitarà molt més la seva capacitat d’aprenentatge en un futur.
Finalment, un aspecte molt important a tenir en compte serà l’educació que rebin els teus fills o familiar sobre l’aprenentatge d’una llengua; un exemple molt clar són els jocs en anglès… aquests tenen un avantatge sobre la resta de jocs i és que d’aquesta manera estaràs incentivant el joc i a la diversió, al mateix temps que es posen en pràctica coneixements de l’anglès, com vocabularispeakingreading… De manera que després serà molt més senzill de reconèixer elements en anglès durant els seus cursos.


Totes aquestes solucions són molt positives tant pels més menuts com pels més grans de la casa, pel que plantejar-te totes aquestes qüestions podria servir-te de molta ajuda en el futur!

Comments

  • Sergi Lopez
    Responder

    Estic d’ acord en què aprendre un idioma es lent i cal afegir hi ganes i temps, potser més de 5 anys. Sobre tot en aquells alumnes com jo què mai l’ han après ni a escola ni a la uni. I també puc dir què a la vostre escola em sento molt bé i n’ estic ben segur de què l’ aprendré. Tot i això crec que hi manca- potser a totes les escoles hi passa això- més interacció entre alumnes i escola; interacció en xarxes socials i en esdeveniments socials en anglès. No com a opció per a després de classe, sinó com a punt de trobada integrat en el curs. Penso què aquest és el pas endavant què manca per a integrar els alumnes a diari en la seva nova llèngua.

    Jo treballo en un entorn internacional i us puc dir què l’ anglès que haig de fer servir no té ni molt menys el nivell què ja tinc a la vostre escola en el meu humil nivell upper intermediate. És per això que crec que hem de insistir en integrar més a fons l’ anglès en el dia a dia del alumne. Redundara en benefici de tots plegats.

    See you on next Saturday! And have a good week dear teachers and friends!